Spannend verhaal over het werven van congresdeelnemers


Zijn kroegmaten en ook zijn jonge team stellen voor om meer in te zetten op sociale media, een voor hem, tot nu toe, geheel onbekend gebied. Hij is de man van de persoonlijke contacten, hij doet niet aan Facebook, Twitter of LinkedIn. Toch wordt er een jonge stagiaire aangetrokken die zelf fanatiek op Instagram zit en met allerlei goede ideeën komt. Victor is bereid te luisteren en te leren en herkent stap voor stap de mogelijkheden die de verschillende social media bieden. Elk hoofdstuk begint met het aantal dagen dat nog rest tot het congres en het aantal deelnemers dat zich gemeld heeft. Dit geeft het boek een leuke spanning. “Zouden ze het halen?” denk je als lezer.

Het boek geeft praktische tips voor het gebruik van social media, verweven in het verhaal. Om na afloop de tips zelf toe te passen moet je wel zelf met de pen er even doorheen en meeschrijven. De tips staan nergens in een kader of samengevat achterin. Het is dus echt een roman.

Het boek is leuk voor iedereen die zakelijk met social media te maken heeft, voor iedereen die wel een deelnemers voor een congres werft, voor iedereen die een vakverenging runt en voor iedereen die iets met knaagdieren heeft ;-). Tip: lees het wel nu, want over 5 jaar is het verouderd.

Trending Topic
door Gerrit Heijkoop en Paula Vos
HCIBS
978-94-91680-03-8

 

- advertentie - 

 

- advertentie -

 

- advertentie -