Contact in retail & horeca

Contact in retail & horeca
Contactpersoon:
Anouk van de Laar
Adres- en contactgegevens:

Ik leer retail- en horecabedrijven om θcht contact te maken met hun doelgroep waardoor zij betere resultaten behalen! Contact maak je face-to-face in je winkel of horecazaak, maar natuurlijk ook per mail, telefoon en online.

Stel:
• Het aantal bezoekers in je winkel loopt terug. Of de klanten die je trekt, kopen minder.
• De omzet in je restaurant blijft achter.
• Medewerkers zijn lastig te motiveren en vinden verandering moeilijk.
• Jij bent verantwoordelijk voor het behalen van een goede omzet.
• Je wil 't graag anders, maar weet niet goed hoe.

Door klanten niet centraal te stellen en werkelijke gastvrijheid te bieden verlies je klanten, verlies je omzet, verlies je medewerkers. Het zou zelfs tot het einde van je winkel of horecabedrijf kunnen komen.

Kom in actie en gun jezelf betere tijden. Tijden waarin je met plezier werkt, waarin gasten en klanten als ambassadeurs positief over je spreken en waarin je meer geld verdient.

Van klant/gast naar FAN! Ga voor het effect op de lange termijn!

? Training en coaching: leidinggeven, gastvrijheidsbeleving, klantgerichtheid en BLIJverkoop

N I E U W!
Kennis uit de neuromarketing gegoten in een interactieve workshop of quiz. Leerzaam en superleuk. In samenwerking met de specialisten van Consumatics.
Ontdek verborgen omzet!

Maak contact! anouk@ditiscontact.nl